7 Mayıs 2013 Salı

Minoxil Forte Kullanıcı Yorumları




Minoxil Forte ile ilgili kullanıcı yorumlarını sizler için düzenledik. Blogumuza yorum yaparak sizde gelecek gönderilerde yorumlarınızı yayınlatarak saç sorunları çekenlere yardımcı olabilirsiniz.

İşte Bu Yorumlar

  • elinizin iç kısımında kıl folikülü olmadığı için bu kısım dışında bir yere sürmediğinizde bir problem yaratmıyacaktır,yüzünüzde tüylenme yapabilir saçlarınızda yarattığı bonus hissiyatı kayda değerdir.

  • şahsen kullanıp, faydasını gördüğüm hede. benim alnımdaki açıkları 3-4 ay gibi bi zamanda belirgin bi şekilde değiştirdi. hatta soranlar bile oldu bu durumu ne kullanıosun tarzı. bilhassa hatun milleti meraklı bu konuda ama baştan uyandırmak lazım, sadece erkeklere yönelik bi ilaçmış kendisi, prospektüsü öyle diyo
büdüt: %2lik olanını bayanlar da kullanabiliyomuş, forrestgumpa uyarısı için teşekkürü bir borç bilirm.

  • saç dökülmesine karşı kullanılan, dermatologların da tavsiye ettiği, hatta ücretsiz numuneler alabildiğim ilaç. sprey. doktor tavsiyesi isteyene buyrun tavsiye. düzensiz kullandım, herhangi bir sorun yok. açılma vardı, durdurdu. saçlarımı kestirince kullanıyorum, uzayınca bırakıyorum. aynaya bakıyorum, dökülüyo galiba diyince fısfıslıyorum. tepesi açık dayımda beyaz saç çıkarmıştır. çim adama döndü..
  • dermatolog tavsiyesi ile 9 aydır kullandığım ilaç. kullanmaya başlamadan önceki fotoğraflarıma bakıyorum da, halen pek bir değişikliğe yol açtığı söylenemez. sanırım sadece saçlarımın dökülmesini azalttı. bir yan etkisi de olmadı.

    aylar sonra edit: hala düzenli kullanıyorum, hala da emin değilim bir yararı var mı yok mu. galiba alnım biraz daha açıldı geçen seneye göre. beni çim kafa yapmayacaklarına ikna olursam saç ekimine gideceğim bu gidişle. transmed hakkında bilgisi olan bana yazarsa sevinirim.

    daha da edit: bıraktım ben bu ilacı, 18 ay düzenli kullandım, yararını veya zararını görmedim. geçmiş olsun.

    son bir edit: sanırım 18 ay boyunca minoxil hatrına başımda duran saçlar, "minoxil yoksa hadi bize eyvallah" diyerek terk-i diyar eylediler. yani, faydası varnış. yine de kesin saç ektirmek dostlar.  
  • sadece saç için değil, sakal için de kullanılabilen bir ilaçtır.

    sonuçlar kullanmaya başlayalı henüz bir ay olmuşken, sonuçlar fevkaladedir. doğru düzgün sakalı olmayan şahsımda, çene bolgesi komple sakalla kaplanmıştır. gelişmeleri ay ay bildireceğim lakin ki 25 yıldır hiç sakal çıkmamış bölgelerde dahi mucizeler yaratan bu ilaç, sanırım saçlara da etkilidir.

Lütfen yorum yapmaktan çekinmeyin, minoxil hakkındaki soru ve görüşlerinizi bu gönderinin altında bulunan yorumlar kısmına yazabilir ve sizden sonra bu ürünü kullanacaklara yardımcı olabilir, bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.

Bu sayede sizden sonra bu ürünü kullanacaklar minoxil kullanıcı yorumları sayesinde ürün hakkında daha fazla bilgiye ulaşabilirler.

154 yorum:

  1. minoksil kullanmaktayım bişişe bitirdim ikincisine başladım ama dökülme hala devam ediyo

    YanıtlaSil
  2. Berkin Dündar8 Mayıs 2013 10:46

    valla 4 ayda inanılmaz bi fark gördüm eczanecim bile farketti sacmı ektirdin dedi hala kullanıyorum...süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berkin bey gerçekten yorumunuzun gerçekliğini benimle paylasırmısınız 5059616702

      Sil
    2. AGA : Saç derin ölmüşse zamanında kullanmassan ölene kadar sürsen faydası yok aga ... İ

      Sil
  3. kullanmadigim ürün kalmadi saniyorsam 1 defasinda minoxil kullandim devam edemedim ama bundan sonra devam edecegim biraz ürün pahali olmasi ilacin pahalisi olmazda insallah sonuc verir

    YanıtlaSil
  4. Fatih Akçakoğlu8 Mayıs 2013 12:32

    minoxil'i 2 aydır kullanıyorum.on kısımlarda hafıf tuylenmeler var ve en sasırtıcı etkısı tepe bolgesındekı fark. gozle gorulur bır fark oldu gercekten. belkı de sac tellerını kalınlastırdıgı ıcın gur lesmıs gozukuyodur ama olsun buna da sukur. dokulme ırsi ise eger bu ılac kalıcı bır cozum degıl arkadaslar, minoxil'e bel baglycaz gıbı gorunuyor :S

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar ben kullanıyorum yaklaşık 4 aydr ilkinde saçımı kazıtmştm saçlarım çok seyrekti çünkü.uzadığında herkes saç mı ektrdn dedi çok fazla artış oldu saçımda ama saçlar belli bu uzunluktan sonra geri dökülüyor şuan saç çıkıyor ama geri de fazla dökülüyor ama eskisinden daha iyi.eğer fayda istiyosanız kısa saçta kullanın ve uzatmayın.

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar ben sağlık personeliyim kendim aldım kullanıyorum ama hemen sonuç alamazsınız en az 4-6 ay kullanımı sonrası ben en ince detayına kadar araştırdım etken madde yüzde yüz etkili şüpheniz olmasın ama kullanımına birebir uymanız gerekiyor.sabah ve akşam olmak üzere 10-12 saat ara ile masaj yaparak uygulamanız gerekiyor.inşallah emeğinizi alırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koray bey bende kullanıyorum benim şakaklada seyrelme var minoxilde 5 defa püskürtün demektedir.. ben şakaklara ayrı ayrı mı püskürtecem yoksa toplamda 5 defa püskürtüp yayarak mı kullanıcam..

      Sil
    2. Uygulanacak bölge temiz olmak kaydıyla, şakaklarınızın her birine günde ikişer defa olmak üzere (toplamda 4 defa) ve saçınızın geneline (2 defa) sıktıktan sonra (toplamda 6 sprey) masaj yaparak saçınıza uygulayabilirsiniz. Bu şekilde sabah akşam olmak üzere günde 2 defa uygulayabilirsiniz.

      Sil
  7. Arkadaşlar ben Minoxil Forte’yi kullanıyorum. Faydasını görmeye başladım. Kesinlikle saç çıkarıyor ve saç dökülmesini engelliyor. Saç tellerini kalınlaştırmakta. Ben Minoxil Forte’nin etkisini 1 ayın sonunda görmeye başladım. Çevremdekiler de bunun farkına vardılar. Fakat devamlı kullanmalısınız ve kesinlikle eczane dışında kişilerden minoxidil adı verilen sahte losyonlardan satın almaya kalkmayın. Minoxil forte %5, T.C Sağlık Bakanlığı ONAYLIDIR. Kullanmaya başlamadan önce bir doktora danışmanızı öneririm. Saygılar….

    YanıtlaSil
  8. EfsaneMühendis10 Mayıs 2013 11:11

    Saç sorunu yaşayan sevgili arkadaşlar. bazı yorumları okudum,kimi ne katif kimi pzitif yorum yazmış.!.şunu belirtmek isterim ben tam 2 iki yıl çeşitli saç çıkaran ilaç ve besleyici yağlar kullandım,monoksidilin en büyük özelliğini anlatmak istiyorum çok iyi ve uzun zaman bir kullanıcı olarak.!.benim anlımın ucundan beyin üstüne kadar saçlar döküldü.!.dökülen saçın yerine normalde sarı tüyler çıkması gerek,fakat sarı tüyler hiç çıkmadı hgf kullandım 6 ayda çıktı,fakat hgf nin içindeki ilacın ana madesi zaten monoksidil.minoksidilin en büyük özelliği ise yağlanan deriyi temizlemek ve deri altında kalan saç köklerini açmak ve uyarmak.!. ve 6 ayda sarı tüyler çıktı,beyin üstünden başımın orta noktasına kadar saç simdi siyah oldu.!.bazıları dökülüp yeniden çıkıyor fakat bazı saçlar ise hiç dökülmedi ve oldukca uzadı hatta 5,ila 8 cm arası.!.özenle şunu yapmanızı isterim,minoksidil kulanan için miniksidil sadce uyarıcıdır.!.besleme yapmaz.!.saçı beslmek için .( alizade saç losyonu.) kullanın bu losyon çok faydalı,ve sadce saç dökülen bölgeye sürmeyin saçınıızın her yerine sürebilirsiniz. çünkü saç kökünü besler..ayrıca sizlere önemli bir öneride daha bulunayım kullanım talimatı gibi.!.başınıza minoksidili sürdünüz.!.yaklaşık 3 saate kadar zaman sonra kuruyor.bu kuruma sonunda kök hücre uyarılmış olur.!.sıra uyarılan hücreyi beslemek,buda .( alizade saç losyonu.) bu losyonu başınıza sürün2 saat sonra yıkayın hem saçınız ipek gibi olacak,tel tel olduğunu eliniz sürünce anlayacaksınız.. eeee bu mühendisten bukadar..sonra beni kimyacı sanmayın..))))))ben elk müh,siyim.. tüm saç sorunu olan okurlara sevgilerimle..elk müh.zkz..

    YanıtlaSil
  9. travisbickle2211 Mayıs 2013 09:26

    bir aydır bazı günler düzenli bazı günler düzensiz olarak kullanmakta olduğum ve mucizevi olduğuna inanmaya başladığım ilaç.şöyle ki başının tepe noktası açılmakta olan biri olarak bu ilaca bir ay önce başladım.kullanım talimatında toplam 5 fiş olmak üzere her fıstan sonra parmaklarınızla başınızın kel olan kısmına yayın der.hatta bunu şekilli olarak gösterir.ben bunu ilk yaptığımda parmaklarıma etkiyen sürtünme kuvveti neredeyse sıfırdı ve parmaklarım adeta buzda dans ediyordu.aradan 2 hafta gibi kısa bir süre geçmeden parmaklarımın hareketinin giderek zorlaştığını fark ettim.ilk 1 ayı bitirdim ve şuan o bölgede tüylenmeler meydana geldiğini hissediyorum.buz pisti yerini kum sahaya bıraktı diyebiliriz.açıkçası çok umut bağladım.tabi ki bundan sonra ki amacım bunu çim sahaya çevirmek.bunların hepsi psikolojik de olabilir.

    YanıtlaSil
  10. 1,5 yıldır (18 aydır) kullanıyorum. İlk 2-3 ay dökmeye başladı. 3-7 aylar dökülme durdu ve saçlarım kuvvetlendi. 7-18 aylar dökülme çok hızlandı ve ilaç etkisini kaybetti. Halen dökülme devam ediyor. Ben yine de afedersiniz aptal gibi kullanmaya devam ediyorum ha çıkarttı ha çıkartacak diye. Adamlar öyle bir de tuzak kurmuşlar ki bıraktığınız zaman tüm saçlar dökülür diye. Bu korkudan bırakamıyoruz da...

    Bu arada, üşenmeden erinmeden günde 2 kez kullanıyorum (2+2 günde toplam 4 kez saç yıkıyorum bu arada. Daha az önce yıkayıp geldim saçımı. Canıma tak ettirdi...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ilaca baslama nedenin dokulme zaten biraktigin zaman gene dokulme devam eder

      Sil
    2. günde 4 kez saç yıkarsan zaten dökülme olur... çok saç yıkamak saçın yağ dengesini bozar... dökülme yapar. anajen evredeki saçların sayısını azaltır.

      ilaç zaten saçı biraz kurutuyor. bi de yıkayarak iyice kurutyorsun.
      eğer kabramdan şikayetçiysen argan yağı kullan

      Sil
  11. Ben kendi durumumdan bahsedeyim. 5 aydır minoxidil kullanıyorum, ilk 3.5-4 ay aman aman etki etmedi ve bırakmayı düşündüm hatta. Ama devam ettim. Şimdilerde gözle görülür gelişmeler fark ediyorum. O yüzden şimdilik memnunum. Hiçbir yan etkisini görmedim. Yalnız biraz alna doğru taşırıyordum ve alında hafif tüylenme yaptı o da benim hatam galiba.

    YanıtlaSil
  12. 32 yaşındayım bu ilacın kimde ne etki gösterdiğini bilemem kullanmaya başladığım ilk günden beri dökükmey,i kesti gerci bende ugraşmadıgım sürece dökülme olmuyordu seyrelmeler oldugunu gördüm bu ilacı aldım şuan ceksem dahi kırılma dagi yok ileride ne gösterir bilemem fakat şuan memnunum fakat sac cıkmasını isteyen arkadaşlara şöyle birşey söyliyeyim usturanın cok faydası var kelleri bilmem cıkarmı şöyle düşünün sakala jilet vurdukca hada görleşiyor neyse ben sadace görüşümü yazdım herkeze bolşans

    YanıtlaSil
  13. arkadaslar bende ürünü kulanmaya basladım 2 kutudayım sac dökülmesi tamamen durdu alın bölgesinde ufaka ufak tüylenmeler basladı galiba ise yarıyo kulanmaya deger ii günler

    YanıtlaSil
  14. valla bende yaklaşık 8 aydır kullanıyorum çevremdekiler saçımın çıktığını söylüyorlar ben kendim sürekli gördüğüm için pek anlayamıyorum ama farkı etrafım gördü bööle işte,bakalım devam ediyorum …

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar merhaba,bundan 2 yıl önce saclarımın dokulmeye baslaması uzerıne bioxcindi vs di aklınıza gelebilecek bır cok sac ılacı ve sampuanını kullanmıs ve kesinlikle hiç bir sonuc alamamıs biri olarak,minoxil kullanmaya karar verdim.
    Minoxili ilk kullanmaya basladıgımda dokulmeler dahada arttı ve bıraksam mı dıye dusundum ama zaten ılk 1.5 ay sacları bu sekılde dokmesı normalmıs dıye ogrendım devam ettım ve yaklasık 6-7 ay kadar aralıksız kullandım sonuc mukemmeldı,Eskien elimle sacımı tutup cektıgımde tomarla sac elıme gelırken,bir tane bıle sacın elinizde kalmaması bu kesinlikle muhteşem bırseydı. Daha sonrasında internette araştırdıgım kadarıyla minoxidil içeren farklı urunler ve ucuz urunlerde varmıs ogrencı oldugumdan her ay 50 lira benım ıcın degerlıydı ve 30 liraya aldıgım rogan'ı kullanmaya basladım.2 ay kadar da onu kullandım ve sonra ingiltereye gittim orada hiç kullanamadım 3 ay boyunca bu uc aylık dılımın ılk ayında bırsey yokken son ıkı ayda muthıs bı dokulme basladı malesef ve istanbula dondugumde yenıden rogan'a basladım ancak toparlayamadık,bunun sonucunda şimdi yeniden minoxil kullanmaya başladım 1 ay kadar oldu ve suan dokulme devam edıyor.İnanıyorum ki yine dokulme durucak ve yenı saclar cıkacak ve yıne aynı etkyıı alabılırsem inşallah ben bu ilacı ömür boyu kullanmaya razı olurum arkadaş. Çünkü cidden bırakınca kesinlikle fena halde sac dokulmenız oluyor,tecrube ile saittir yani.


    He bu arada şimdi yeni bir forte daha çıkmış,minoxidil içeren bir ilaç ve de salık bakanlıgından onaylı eczanelerde satışı yapılmakta. Fiyatı ise minoxile göre cok daha uygun 29 BIOXININ FORTE %5 DERI SPREYI 60 ML denenebilir aslında. Bunların dışında bır cok urun var ancak suan eczanelerde satılan minoxidiller an itibariyle Minoxil Forte ve de Bioxinin Forte dir

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar ben saçlarında( ön- alın kısımlarında) gözle fark edebilecek önemli derecede saç kaybı yaşayan biriyim..26 yaşındayım ve 3 yıldır önemli dökülmeler oldu ve 1 yıl sonundaki araştırmalarım neticesinde minoxil kullanmaya karar verdim. Ve birkaç gün önce de ilk kutumu bitirdim.. İzlenimlerim şöyle: Saçlarımda dökülmüş olan bölgelerde(ön-alın kısımlarda) önemli bir etkiye yada değişime rastlamadım ama bu 1.ayın sonunda sürdüğüm dökülmüş olan bölgelerde tek-tük bir elin sayısını geçmeyecek şekilde saç oluştu. Açıkçası bu benim için şaşırtıcıydı. Ama tabi asla dökülmüş olan bölgeleri kapatacak seviyede bir gelişme değil. Bir de dökülme sorunu yaşadığım bölgede önemli sayılacak derece tüy şeklinde, çok güçsüz saçlar vardı. Esas amacım onların güçlenip saç haline gelmesiydi minoxil kullanmaya başladığımda. Ama doğruyu söylemek gerekirse o tüy şeklinde saçlarımda bu birinci ayımın sonunda hiçbir canlanma olmadı :( 2.ayıma yeni başlıycam. Umarım bundan sonra o tüy şeklindeki saçlarım gerçek anlamda saça dönüşür...Zaten ilaç prospektüsünde de olumlu sonuç için 4-6 kullanmak gerektiği yazıyor. Ben de bu ürünü 4-5 ay daha kullanmayı düşünüyorum. Sonuçlar olumlu olursa kullanmaya da devam edeceğim. İlerleyen dönemler de yorumlarımı paylaşıcam. Umarım iyi olur.

    YanıtlaSil
  17. Vengeful Spirit31 Temmuz 2013 10:40

    Bu ürünü nerdeyse sabırla 2 yıl kullandım ve hiçbir etkisini görmedim ilk aldığım fiyatın şuan 2 katına satılıyor her kişide belki farklı etki gösterir ama kanıtlarını kullananların resimlerle kanıtlamalarını ve ayrı bir sayfa açmalarını talep ediyorum.Bu ürünü kullanmış biri olarak tavsiye etmiyorum ve başka ürünlerde çözüm aramaları gerektiğini düşünüyorum.Yalnız botanikecza.com'da fiyatlar piyasaya göre biraz daha düşük daha önce oradan alışveriş yapmadım ama bu sefer oradan satın almayı düşünmüyor değilim.

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar 2 aydır kullanıyorum şaç dökülmem yok yoğun ışık altında ufak ufak şaçlarımın çıktıgını goruyorum

    YanıtlaSil
  19. arkadaslar 1.5 sene kadar kullandım ılk baslarda olü sacları dokuyo daha sonra yenı ınce tuyler cıkarıyo uzun detavı sonucu o tuyler kıl halınde saca donusuyo bence en etkılı ılac kotu tarafı detavıyı kesınce eskı halını alıyor saclar... 1 2 aylık kullanımlık degeıl uzun sure kullanımlık bır ılac sadece sabır

    YanıtlaSil
  20. 15 tepem babanın saçında n daha seyrek 4 ay kullanmıştım ne seyreklik kaldi ne bisiii ama bırakmaz olsaydım gene döküldü yeniden başladım 2 kutudayım dökülme günde 5 tele falan indi çıkcak inş daha 15 yaşındayım

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar ben kullanıyorum 4 ay oldu saçlarımsa sıkılaşma gerçekten başladı allerji olayı bünyeye göre değişen birşey olabilir bende olmadı başlarda zayıf kökler dökülüyo ama zamanla hepsi fazlasıyla geliyo emin olun yalnız devamlı kullanmak zorundamıyım onun cevabını bende bulamadım kimi duyumlarıma göre bırakınca dökülüyo tekrar deniyo ama ben hala kullandığım için şimdilik pek araştırmadım saçlarımda sıkılaşma bariz belli oldu sözün özü bu ben çok marka kullandım çok şeyler denedim keşke baştan buna başlasaydım saçlar iyice seyrekleçmeden başlardım daha etkili olurdu ama zararın neresinden dönersem kardır bunada şükür herkese faydası olurmu bilemem kesin alın diyemem ben sadece kendi görüşümü yaşadıklarımı bilgi amaçlı belki faydası olur düşüncesiyle yazdım sonuçta parada kararda sizin

    YanıtlaSil
  22. bioxin kulllanmaktaydım ama herhangi bir etkisini göremeyince cevremdekı ınsanların ve burdakı yorumların etkisiyle minoxil aldım henüz 1 ay oldu doğal olarak kısa bi zaman oldugu icin etkı görmedim ama göreceğime inanıyorum ve sunu soyleyebılırm kı deride kasınma falan yapıyo demıs bazı arkadaslar herkezde aynı etkıyı gostermıyo bende herhangi bi kasıntı falan olmadı gelısmeler oldukca yazcam

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Arkadaşlar, Öncelikle yaşadığımız psikolojik durum hepimizi aşırı derecede üzüyor hatta benim bütün dünyam saçlarım oldu yatıyorum kalkıyorum ne olacak diye düşünüyorum ve çok üzülüyorum, ama saç dökülmesiyle mücadele edebilmek için moralimizi yüksek tutmalıyız.Benim şakak kısımlarında açılmalar oldu, kafamın derisi gözüküyor artık :( 05.07.2013'de dermotolağa gittim kan tahlili yapıldı ve hormanlarıma bakıldı herşey normal olarak sonuç verdi ve bana saç dökülmesinin erkek tipi dökülme olmadığını genetik olabileceğini veya sürekli saç boyatmamdan dökülmenin kaynaklanacağını söyledi ve minoksil %2 ve pantogarı ( ağızdan saç vitamin ilacı ) yazdı. Minoksili 1 aydır kullanıyorum saç tellerimde kalınlaşma mevcut, dökülen saç dibiyle saçın ucunu birleştirdiğimde fark bariz şekilde belli, bugün tekrar doktora kontrole gittim ve tedavimin cevap verdiğini yeni saçların oluştuğunu minoksile 6 ay devam etmem gerektiğini söyledi, maddi durumun uygunsa pantogardan da 2 ay daha al minimum 3 ay kullanılması gereken bir ilaç dedi, bu arada pantogarda 75 tl, ama faydasının olduğunu düşünüyorum. Doktora 6 aydan sonra minoksili bırakırsam çıkan saçları tekrar döker mi diye sordum, sende erkek tipi dökülme bir dökülme olmadığı için 6 ay yeterli gelecektir minoksil etkisini 3 ay sonra gösteren bir ilaç dedi. Birşey daha belirtmek istiyorum minoksil ilk 1 ay saçlarımı yoğun bir şekilde döktü, ama korkulacak birşey yok çünkü ilaç ölü saçları attığı için dökülme sıklaşıyor arkadaşlar.Hepimize kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. Minoxil kullandım fakat saç dökülmem aşırı şekilde arttı.O yorumlarda bir tane bile olumsuz yorumla karşılaşmadım olumsuz yazdığımız yorumları silip, sadece olumlu yorumları yayınlayıp milleti kandırmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Bu yorum yazar tarafından silindi." ibaresi yorumun, yorum yapan kullanıcı tarafından silindiğini ifade eder. Dileyen google'dan araştırabilir. Ayrıca aynı kullanıcı önce KANZECK sıfatıyla aynı yorumu yapıp silmiş, sonrasında aynı yorumu adsız kullanıcı ile yapmış. Bunun ekran görüntüsünü aşağıdaki linkten paylaşıyorum. İlgili görüntü e-postama gelen yorum yapıldığına dair bilgidir.

      http://i.imgur.com/STxixXv.png

      Yorumu yapan arkadaşa, başkalarını sahtekarlıkla suçlamadan önce kendisinin sahtekarlık yapmamasını öneririm.

      Not: Olumsuz yorumların görünmemesini istemiş olsaydım, yorum onay sistemini açar dilediğimi onaylardım.

      Sil
    2. Ayrıca ilgili arkadaş zigavus sarımsaklı şampuanlarını tanıtan bloglara sahip. Arkadaşın bir başka saç bakım ürünü olan zigavus'un tanıtımını yapması sadece tesadüf olsa gerek.

      http://sarimsakli-sampuan.blogspot.com/

      http://zigavus.blogspot.com/

      Sil
  26. Arkadaşlar Bu Ürünü 5-6 ay kullandım inanın yan harici bütün bölgem seyrek ve açıktı. Önce Dökülüyor saçların sonra dökülmeyi kesiyor ve daha sonra gözle görülür saç çıkarıyor inanın laf olsun diye demiyorum akrabalarım saç ektirdiğimi sandı kafam bonus gibi saçla doldu artık dik dik taramaya başladım . ve İlacı gerek duymadım bırakıyım boş yere para vermiyim dedim . İşte İşin kötü tarafını dinleyin ilacı bıraktım zamanla saçlarım tekrar seyrekleşti şuan tamamen gitti diyebilirim . Tekrar başlamayı düşünüyorum Ama Başlıyacaklar unutmasın Ömür boyu kullanacaksa Kesin sonuça ulaşır yoksa hiç bulaşmayın diyorum .

    YanıtlaSil
  27. ya kardeşim kimisi faydalı kimisi faydasız diyor bende yaklaşık 10 gündür kullaniyorm . kullanmaya devam edecem inşallah faydasını görürüm.

    YanıtlaSil
  28. ben kullanıyorum bu 5. ayım sırt bolgemde acayıp kıllanma var galıba ondan kaynaklanıyo sace degılde bızımkıde sırta vurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minoxil Forte lokal olarak uygulanan bir ürün olduğundan dolayı uygulandığı bölge haricinde etki göstermemektedir. Sorununuz ile ilgili uzmana danışmanızı tavsiye ederim.

      Sil
  29. arkadaslar bende daha yenı basladım ama soyle bı sorum olacak ben ıkı yıl once sac ektırdım ve onunla ılgılı olarakta cok memnunum yalnız ekılen sacn dısındakı saclarda dokulme devam edıyordu bu nedenle mınoxile basladım ve gordum kadarıylada her surdumde masaj yaparak ınce telli bı suru sac dokuluyor soru su bu dokulme ekılen saclarada yansırmı ve henuz bır hafta oldu baslayalı ınsallah işe yarar ltfn acıklayıcı bı cvp ıstıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minoxil sonrasında ince telli saçların dökülmesi olağan bir süreçtir ve bu dökülmenin sonrasında dökülen saçların yerini kalın telli saçların alması beklenmektedir.

      Ektirdiğiniz saçlara güçlendirici takviye olarakda bitkisel tablet kullanmanızı tavsiye ederim.

      Sil
    2. Arkadaslar ben gunde birkere kullaniyrum 4 puf doktor ikikere dedi

      Sil
  30. Ben Prag'ta yaşiyorum, burda da minoxil (latincası minoxidilium) 2% Neocapill spreyi yazdılar + finasterid ilaçi ile içmem gerekiyormuş...1 aydır başladım...fiyatı da TLle 30 lira...Umarım Türkiyede aynı fiyata bulurum, henüz ciddi bir değişiklik yok...en az 3-5 ay kullanmam gerekiyormuş sonuş için...bakacaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl faydasını gördünüz mü?... finasterid fazla yan etki yaptı mı

      Sil
  31. arkadalar bende yeni kullanmaya başladım.eczacım sadece minoksilin yeterli olmadığını içeriden biotin H7 vitamini ve doğal destekleyici şampuanı da önerdi ve düzenli kullanmak gerekli olduğunu söyledi.komple tedavi hem dışardan hem içerden hasarların giderilip saç ların ilerde dökülmemesi için bencede gerekli.biraz kullanayım sonuçlarını yazacağım.saygılar

    YanıtlaSil
  32. Arkadaslar kullanmis kisi olarak diyorum ki kullanmayin gidin ektirin ilk dort ay guzel sonra tekrar saclar cansizlasiyor birakinca ise eskisinden berbat oluyor tecrube konusuyor ona gore

    YanıtlaSil
  33. Sorusu olan arasin
    05327826245

    YanıtlaSil
  34. Arkadaşlar Ervamatin kullanan oldu mu?

    YanıtlaSil
  35. Dermatolog önerisi ile 1,5 aydır Bioxinin % 2 deri spreyini kullanıyorum. Çok memnunum. % 100 saç çıkmasını sağlıyor. kesin çözüm.

    YanıtlaSil
  36. Bu arada resimde gözüken % 5 Bioxinin erkekler içinmiş

    YanıtlaSil
  37. merhaba minoxili kullanmaya başlayalı 1 ay oldu başlamadan önce saçlarım seyrekti artık iyice seyrekleşti minoxilin bu kadar saç dökmesi normalmidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minoxil Forte kullanımında öncelikle zayıf köklü saçlarınızın dökülmesi ve sonrasında onların yerini güçlü saçların alması beklenmektedir. İçerisinde bulunduğunuz süreç normaldir. Eğer saç dökülmesi rahatsız edici düzeydeyse bir uzmana görünmenizi tavsiye ederim.

      Sil
  38. bende saçkıran var doktorum minoxili günde 1 defa kullanmamı söyledi. Sizce faydası olabilirmi yoksa bazı arkadaşların dediği gibi 4-5 defa sürsem bi sakıncası olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün aşırı kullanımı ciltte sıkıntılar yaratabilir. Doktorunuzun tavsiyesine uymanızı tavsiye ederim.

      Sil
  39. Ben 8 aydır kullanıyorum arkadaşlar inanın çok farkedilecek şekilde saçlarım gürleşti üst bölgem açıktı çıktımı kalınlaştımı bilmiyorum ama bu bölge kapandı.fakat kollarımın pazu bölgesi kıllandı bundan olsa gerek yukarıda sadece sürülen bölgede çıkar denmiş ama sonuçta deri bu maddeyi emiyor kan yoluyla muhakki taşınıp farklı bi bölgede kıl uzamasına neden oluyordur kanaatindeyim
    Kullanan arkadaşlarıma şunu söyliyeyim saçlarınızı iyi kurulayın saç kurutma makinesi kullanın sonra minoxili kullanın deri hemen emiyor daha faydalıdır diye düşünüyorum ben öyle yapıyorum.birde yatarken sürmeyin yastığa bulaşıp oradan yüzünüze temas etmesin.sonra hanzoya dönmeyelim:)

    YanıtlaSil
  40. Ben 8 aydır kullanıyorum arkadaşlar inanın çok farkedilecek şekilde saçlarım gürleşti üst bölgem açıktı çıktımı kalınlaştımı bilmiyorum ama bu bölge kapandı.fakat kollarımın pazu bölgesi kıllandı bundan olsa gerek yukarıda sadece sürülen bölgede çıkar denmiş ama sonuçta deri bu maddeyi emiyor kan yoluyla muhakki taşınıp farklı bi bölgede kıl uzamasına neden oluyordur kanaatindeyim
    Kullanan arkadaşlarıma şunu söyliyeyim saçlarınızı iyi kurulayın saç kurutma makinesi kullanın sonra minoxili kullanın deri hemen emiyor daha faydalıdır diye düşünüyorum ben öyle yapıyorum.birde yatarken sürmeyin yastığa bulaşıp oradan yüzünüze temas etmesin.sonra hanzoya dönmeyelim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuc nedir acaba kullanmaya devam ediyomusunuz mail bekliyorum muhammet_88_18@hotmail.com

      Sil
    2. sonuc nedir acaba kullanmaya devam ediyomusunuz mail bekliyorum muhammet_88_18@hotmail.com

      Sil
  41. ya arkadaşlar ölmüş saç köklerinin yerine saç kökü oluşturmuyordur sadece olan saç köklerini içerdiği kimyasalla kalınaştırıyor yok 2 yıl duzenlı kullanmak gerekıyomus felan bende bıxın rogaın buna benze bı mınoxıl cok duzenlı bı sekılde 10 ay kullandım bı cacık yaptıgı yok para tuzagı hem 2 yıl odecegıne gıt sac ektır hem garantılı hemde ugrasmaya degmez zaten bunlar dogalda degıl arkadasım kullanmıs kafasında alerjı yapmıs pazarlamanın guzel seklı yok en az 7-8 ay bekle zaten dıyolar 7-8 ay sonra kullanıcı umıdını keser kım ole kım kala

    YanıtlaSil
  42. arkadaşlar bende iki aydır kullanmaya başladım ilk kutuda iyi bir etki buldum saçlarımda kalınlaşma ile birlikte dökülme de durdu fakat ilk kutu bitip ikinci kutuya başladığımda saçlarım da incelme ve dökülme tekrar başladı yaşım 33 acaba benim gibi olan varmı mesaj atarsa sevinirim

    YanıtlaSil
  43. Ben bu ilacı 8 ay duzenli olarak kullandım..hic bir etkisini görmerdim..saç çıkarmayı bir yana bırakın sac dökülmemi bile durdurmadı.benim bu ilaca inancım yok..inanan arkadaşların yolu açık olsun...yorumları paylasanlra diyorum ki biraz vicdan sahibi olun doğru yorumlar yapın yalan yorumlarla.insanları yanlış yönlendirmeyin..aynı olaysizin başınızada gelebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz kişisel bakım ürünlerinin kişiye göre değişiklilik göstereceğinin farkında olmadan bu gönderi hakkında olumlu yorum yapan kişileri yalancılık ile itham etmek art niyetli bir davranış gibi duruyor ancak herkesin görüşüne saygı duyarak yorumlara müdahalede bulunmamak burayı diğer ürün bilgilendirme sitelerinden daha objektif kılan bir etmen.

      Minoxil yerine önerebileceğiniz ürünlerinizi merakla bekliyoruz velhasıl buradaki birincil amacımız saç sorunları olanların daha fazla, objektif bilgiye ulaşması.

      Sil
  44. 2 ayı geçti hala bi gelişme yok saçlarımın dörtte birini kaybettim.Ve kafamda kaşıntı ve kabuklanma yaptıgı için minoxili bırakmak zorunda kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet bey ürünün kullanım bilgilerinde 4, 6 ay arası bir süreç sonrasında tam anlamıyla verim alınmaya başlandığı ifade edilmiştir. Ancak sizde beklenmedik bir etki yarattığı için ürünü kullanmayı bırakmanızı ve dermatologa görünmenizi tavsiye ederim.

      Sil
  45. bende 2 aydır Bioxinin % 2 bayanlar için olan sprey ve genesis şampuan kullanıyorum. gerçekten tek kelime ile harika. yeni saçlarımın çıkmasını bu iki ürüne borçluyum.

    YanıtlaSil
  46. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  47. arkadaslar yasım 30 body sporuyla ilgileniyorum bundan 3-4 yıl önce kas gelişimini hızlandırmak için testosteron kullandım iğne vücudum aşırı gelişmişti özgüven tavan yapmıştı ve bir süre sonra sporu bırakmak zorunda kaldım o aldıgım testosteron saçımı acayip seyrekleştirdi bioxin reklamları bir umut gibi gözüküyordu kullanmaya basladım ama hiç bir fayda görmedim sonra bu tanju çolakın utanmadan insanları kandırırcasına cıktığı reklamı gördüm çam yağı umut kapısı ya denize düşen yılana sarılır niyetine ondan sipariş ettim ama saçımı daha berbat etti artık umudum kalmamıştı internette saç tedavisi ile araştırma yaparken minoxili gördüm bi daha kazık yememek için iyice arastırdım ve sonunda en fazla ne kaybederimki denemeye değer diye düşündüm şuan 3 kutu bitmek üzere ve ilk zamanlar dökülmem devam etti 2 kutuda dökülme azaldı 3 kutudayım sürdügüm zaman elime küçük kısa zayıf tüyler geliyor bunların yerine yenileri cıkarmı bilmem he bu arada minoxille birlikte proscarda kullanıyorum bazı arkadaslar yan etkilerinden korktugu icin kullanmıyor ama desteklediğini düşünüyorum minoxilden memnunum şuan piyasadaki en güvenilir saç koruyucu diyebilirim bazı arkadaslar hiç bi işe yaramıyor gibi mesajlar atmış nette minoxil her insanda aynı etkiyi vermiyor ne yazıkki ama yarayanada iyi yarıyor:) faydasını gören arkadaslar bence bırakmayın unutmayın güzellik saçla başlar:)

    YanıtlaSil
  48. Erkek arkadaşıma hem minoxil sprey hem de pro minoxil şampuan almayı planlıyorum? İkisini de almam gerekir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini birden almanız zorunlu değildir ancak prominoxil şampuanı destekleyici olarak kullanmanızda fayda var.

      Sil
  49. ben 3 aydır kullanıyorum fakat sadece akşamları kullanıyorum çünkü gündüz kullanıp öylece dışarı çıkmama imkan yok etkisini görüp görmediğimi farkedemiyorum

    YanıtlaSil
  50. ben bayanım benım saçım hiç uzamıyor.uzamasında etkılı mı acaba

    YanıtlaSil
  51. arkadaşlar benim saçım hiç uzamıyor..uzaması için kullancam ama yararlı olur mu kullananlar???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minoxil saç dökülmesi için kullanılan bir üründür. İçeriğindeki minoxildil saç dökülmesini durdurmayı ve saç derisini yenileyerek sorunlu bölgelerde daha güçlü saçlara sahip olmanızı hedeflemektedir.

      Eğer probleminiz saçlarınızın yavaş uzaması ise minoxilden ziyade Plantur 39 veya Eeose Yavaş Uzayan Saçlar İçin Şampuan gibi saçınızın daha hızlı uzamasını sağlamayı hedefleyen ürünlere yönelmenizi tavsiye ederim.

      Sil
    2. benım saçım 3 yıldır 1 cm ancak uzadı.biotin kullandım etkisi olmadı. hiç bir sağlık problemim yok minoxil önerdiler fakat kullansam kesin uzar mı denemediğim şey kalmadı :(??

      Sil
    3. Durumunuzu bir saç bakım uzmanı ve bir herbalist ile değerlendirdiğimizde her ikisi de saç uzaması probleminizde minoxil kullanmamanız gerektiği konusunda hemfikirdi.

      Keza benim şahsi fikrim de minoxil öncelikle güçsüz saçları döktükten sonra dökülen saçların yerine daha güçlü saçlar çıkarmayı hedeflediği için saç uzaması sorununuza çözüm olmayacağı yönünde.

      Argan yağı ve hindistan cevizi yağı saçlarınızın uzamasına yardımcı olabilir. Ayrıca saçlarınızın yavaş uzaması, saçlarınız için gereken vitamin ve mineralleri yeterince alamadığınız için ortaya çıkan bir durum olabilir. Eğer beslenmenize dikkat etmiyorsanız saç uzatmaya ve güçlendirmeye yardımcı bitkisel gıda takviyelerini incelemenizi öneririm.

      Hepsinden önce saçlarınızdaki soruna doğru bir tanı koyabilmeniz için uzmana görünmenizi tavsiye ederim.

      Sil
  52. Yuzumde sakal cikmiyor. Bunu kullanmaya baslasam bir etkisi olurmu. Olduktan sonra bir yan etkisi olurmu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minoxidil saç ve kıl köklerini güçlendirmeye yardımcı bir madde olduğu için sakal bölgenizde de daha sık ve güçlü kıl köklerine sahip olmanıza yardımcı olabilecek bir maddedir. Sakal çıkarmak için de kullanılan bir maddedir.

      Yan etkisi ise sizin cilt tipinize göre değişiklik gösterebileceği için şu konumda ne söylesem yalan olacaktır. Yan etki yaratabileceği konusunda çekinceniz var ise kullanmadan önce uzmana görünmenizi tavsiye ederim.

      Sil
    2. Tamam yanit saolasun bir kobuya daha değinmek istiyorum sakal koklerine yardimi oldugunu soylediniz kutunun uzerinde saclar icin 4-6 ay yaziyor peki sakallar icin ne kadar bir sure kullanmam gerekicek onuda soyleyebilirseniz

      Sil
    3. Minoxilin sakal uygulamasında 1 ayda etki gösterdiği ve 6 ay içerisinde sonuca ulaşıldığı söylenmektedir.

      Tekrar belirteyim, minoxil sprey saç dökülmesi sorunlarına karşı üretilmiş ve sakal sorunlarında da kullanılan bir üründür ancak bu etkisi kanıtlanmamıştır.

      Öncelikle sakal veya bıyıkların çıkması için üretilmiş ürünlere yönelmenizi verim alamadığınız takdirde minoxil'i denemenizi tavsiye ederim.

      Sil
  53. hocam eosse yavaş uzayan saçlar için olan etkili mi gercekten işe yarar mı benımde yavaş uzayan saçlarım varda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eeose yavaş uzayan saçlar için şampuan tek bir amaç için formülize edildiği için yavaş uzayan saçlarda diğer ürünlere oranla daha etkili sonuçlar vermektedir. Ayrıca bu ürünü plantur 39 losyon ile de destekleyebilirsiniz.

      Eeose'ye ek olarak organix biotin serisi ve cocoa butter serisi de yavaş uzayan saçlarda kullanılan ürünler ancak sizin saç tipinizde nasıl verim göstereceği konusunda çıkarım yapmak güç.

      Son olarak dilerseniz, üstteki yorumda bahsettiğim bitkisel yağları kullanmayı da deneyebilirsiniz.

      Sil
  54. Minoxil forte % 5 i 2 aydir sampuanini prominixil i debyaklasik 15 gündür kullanıyorum cok duzenli kullandigim soylenemez ama gunde 2 kere spreyi skıp gece yatmadan oncede sampuanini kullanıyorum abartilacak bir sonucu suana kadar gördüğüm soylenemez ama tuglenmeler olduğu dikkatli bakilinca gorunuyor bu tuglenmeler gercekten saca dönüşür ise gercekten büyük başarı demektir ama sac dokulmemin son 15 20 gündür durduğunu kesinlikle soyleyebilirim. Ben bu ilacı doktor tavsiyesi ile aldim ve devamli kullanmam gerektiğini kisa vadede çözüm olduğunu ama uzun vadede sac ektirmeyi düşün dediğini sizlerle paylasmak.isterim benim amacim da zaten suanda kisa vadede çözüm simdilik sadece on taraflarda acilma var ve tepe bolgeleri bilemem ama on taraflarda etkili bir ilac olduğunu soyleyebilirim. Ve yatmadan sacinizi kesinlikle yikamanizi oneririm yastiga bulasip istenmeyen sakallara sahip olabilirsiniz. Kullanimini merak eden varsa doktor un tavsiyesini soyleyeyim günde totalde 5 fis iki sag yan iki sol yan bir tepe bolgesine ovalayarak sürün 3 4 saat sonra yikayabiliyorsunuz. Minoxili kullanirken benim tavsiyem sampuaniniz destekleyici olsun sebamed bioxin prominoxil gibi gerçekten sampuan cok onemli arkadaslar sonucta caba gostsriyorsunuz emeklerinizin karsiligini almak için kimyasal sampuanlardan asiri jole surmekten cok sicak ayarda fön çekmekten uzak durun. Allah emeklerinizi boşa cikarmasin

    YanıtlaSil
  55. çinko hapı kullansam saçım uzar mı..

    YanıtlaSil
  56. merhaba arkadaşlar ben 1 aydır kullanıyorum yalan haram!minoxsil harbiden etkili saçlarım sıklaştı ve ön kısımlarımda saç olmayan yerlerde sarı tüyler oldu!düzenli kullanıyorum sarı tüyler uzadı 1 cm gibi tek merak ettiğim binlerce tüy oldu bu tüyler saç teline dönüşcekmi?

    YanıtlaSil
  57. sarı tüyler saça dönüşcekmi?ve seyrek saçlarım sıklaşmaya devam ediyor fakat tek merak ettiğim tüyler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal şartlar altında sizin gözlemlediğiniz saçsız bölgelerde tüylenme durumu altı ay civarında gözlemlenen bir durumdur ancak siz çok daha hızlı sonuç almışsınız.

      Yine normal şartlar altında, özellikle içinde bulunduğunuz evrede kesinlikle minoxil kullamının bırakılmamasını ve altı ay daha kullanımında tüylenen bölgedeki tüylerin güçlenerek kalınlaşması beklenmektedir.

      Durumunuz umut verici olduğu için verebileceğimiz tek tavsiye ürünü düzenli bir biçimde kullanmaya devam etmeniz. Sonuçları biz de merakla bekliyoruz.

      Sil
  58. arkadaşlar size tavsiyelerim olucak minoxil kişiden kişiye değişiyor öncelikle burdan başlıyalım ve kafanıza göre minoxile başlamayın doktor önerisiyle alın çünkü saçınızın dökülmesi hangi sebepten kaynaklanıyor onu öğrenin vitaminsizliktenmi, kansızlıktanmı, genetikmi, işte minoxilin en sevdiğimiz yanı bu genetiksel dökülmeleri bile durdurması onun için gerçekten mükemmel bir ilaç diğer bi konumuz ise arkadaşlar dökülmeniz 1 2 ay içinde arttıysa hiç üzülmeyin çünkü o saçlar zaten dökülücekti minoxil dökülecek ve çok zayıf olan saçları döküp yeni kalın ve güçlü saç telinin oluşmasını sağlıyor ve son konumuza gelicek olursak bazılarında bu ilaç çok işe yarar bazılarında ise o kadar yaramaz bunun en önemli sebebide arkadaşlar eğer saç kökleriniz ölmediyse daha çok işe yarar ölmeyen kök hücrelerinden saçın çıkması daha kolay oluyor bu seferde diceksinizki minoxil ölen hücreleri canlandırıp saç çıkartıyor diye biliyorum diceksiniz bu doğru ama bunun oluşma süresi daha fazla olduğundan zamana bırakmak gerekiyor ve arkadaşlar saç dökülmeniz yoksa veya saçlarınızı güçlendirmek istiyorsanız multi vitamin alabilirsiniz hem gün içerisinde daha enerjik olursunuz hemde aldığınız çinki ve vitaminlerle daha sağlıklı olabilirsiniz herkese iyi günler

    YanıtlaSil
  59. Ben zürihte yaşıyorum.yılda bir kere türkiyeye gelebiliyorum oda şanslıysam artık. son ziyaretim 2013ün ağustosunda yaptım. benim babadan olan akrabaların genç erkeklerinde saç dökülmesi vardı ve kuzenlerden büyüğümüz olan kullanmış ilk minoksil. Onda işe yarayınca bende dönerken alayım dedim yanımda üç kutu götürdüm kullanmaya aralıkta başladım ama tam saçım çoğalmaya başlamıştı minoxil bitti. İsviçrede yokmuş minoksil buraya gönderen varmı?

    YanıtlaSil
  60. ben sadece 2 ay kullandım arkadaslar tepe bölgesi tamamen acıktı saclarımın 2 ayda müthis bi etki yarattı yeni saclar cıkıyor görenler sac mı ektirdin diyor mutlaka tavsiye ederim yüzde yüz etkili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki ilk başlarda dökülme oluormuydu ilk başladığında saçların akıyormuydu bende 10 gündür kullanıyorum saçlarım çok dökülmeye başladı sabır ediyorum benimde faydası olsun istiyorum vede inanıyorum siz gerçekten faydasını gördünüzmü

      Sil
  61. Arkadaşlar herkese tavsiyem şu; Minoxil e sakın ha sakın başlamayın.Kullanıldığı bölgede sarı tüyler çıkıyor sonra zamanla çoğalıyor ama bıraktığınız kullanmadığınız vakit dökülüyor.Ömrü hayatınız boyuncada kullanacak değilsiniz boşuna para vermeyin.Ben 1,5 yıl kullandım ve yavaş yavaş bıraktım birden bırakınca var olan saçınız dahi dökülür.Bıraktıktan sonra yapmış olduğu tüm etki kayboldu saç çıkardığı yerler döküldü gitti.Gidin aktardan bitkisel bir sabun alın kullanın böylesi daha evla

    YanıtlaSil
  62. Arkadaşlar saçlarınız dökülüyorsa ve güçsüzleştiyse şunu yapın, ilkin saçlarınızı sıfıra vurun.Defneli ya da ısırganlı yahut alabileceğiniz iyi bir bitkisel sabun alın ve saçlarınız 4 numaraya gelinceye kadar kullanın.Daha sonra eczaneden bioxcin forte şampuan alın ve kullanmaya devam edin hiç bırakmayın zaten bir kutuda 3 tanesi uygun bir fiyata geliyo.Böyle yaparsanız %100 saçlarınız eskisinden gür çıkacak ve dökülme kesinlikle duracak.Ben yaptım dökülme durdu ve saçlarım canlandı.Saç çıkarmak içinde sarımsağı ortadan ikiye bölün ve saç çıkmasını istediğiniz yere sürün saçınınızı yıkamadan önce 1-2 saat bekletin.Bunu her saçınızı yıkamadan önce düzenli olarak uzun bir zaman boyunca yaparsanız saç çıkar.Faydalı olan her ne varsa düzenli olarak yapmazsanız bi sonuç alamazsınız.Neyi kullanırsanız kullanın düzenli olarak kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşımızın bioxcin tavsiyesi bir üstteki mesajının objektifliğine gölge düşürmüş gibi duruyor ancak blogger olarak her görüşe saygı duymak boynumuzun borcu.

      Sil
    2. Gölge mi düşürmüş?Nasıl bir gölge düşürmüş bir blogger olarak açıklar mısınız?

      Sil
    3. Minoxil hakkındaki sert eleştirinizden sonra minoxil'e rakip olarak adlandırabilecek bir başka firmanın ürününün tavsiyesinde bulunmak, yorumları okuyanlara diğer firmanın reklamını yapma amacı güden bir kişi tarafından yazıldığı izlenimi yaratabilir. Tabi takdir onların.

      Sil
    4. Hayır ben reklam falan yapmıyorum direkt sonuçlardan bahsediyorum kullanılmış ve iyi sonuç alınmış gerek a ürünü olsun b ürünü olsun burada ilgili kişilere tavsiyesi yapılmalı reklam amacıyla değil "yardımcı olmak" amacıyla...Benim amacımda bu.Bu amaçla yorum yazdıktan sonra reklam yapıyor diye düşünmek ayrı bir gölgeleme olur tabi takdir blogger ın :)

      Sil
    5. Yardımcı olmak ibaresini eklemeniz hoş olmuş zira bu konuda sizinle aynı paydada birleşiyoruz. Takdir edersiniz ki internet ortamında anonim bir kullanıcının yaptığı iki yorumun birisinde a ürününe yererken sonrasında b ürününü övdüğünde şüpheci bir biçimde yaklaşmak abesle iştigal etmese gerek.

      Aslına bakarsanız ikinci yorumunuzdaki tavsiyelere ve uygulanış şekillerine ben de katılıyorum ve arttırıyorum :). Sabunlar, lavanta veya argan şampuanı ile de desteklenebilir. Sonrasında saç dökülmesini önlemeye yardımcı foltene, bioxcin, promonoxil gibi şampuanlar kullanılabilir ancak asla saçlarınız eskisinden gür çıkacak ve dökülme duracak diye bir garanti veremem zira kişilerin saç dökülme sebepleri farklılıklar göstermektedir ve bir kişide pozitif etki sonuç yaratan bir kombinasyon diğerinde aynı etkiyi yaratmayabilir.

      Sil
    6. Evet garanti vermek biraz nesnel yargı olmuş bu konuda haklısınız o dediklerimi ben ve kardeşim uyguladık olumlu bir sonuç aldık.Saç dökülmesi önemli sebeplerden ötürü olmayan, jöle, saç spreyi kullanımı sonucu zayıflamış saçlar için tavsiye etmiş olayım.

      Minoxil e gelince, bu konuda kendimden ve arkadaşlarımdan yola çıkarak sağlıklı olmadığı konusunda garanti verebilirim.Herkeste aynı etkiyi göstersin göstermesin sonuçta zararlı olabilecek bir ürün yani böyle ihtimali var.Arkadaşımın kan değerlerinde sıkıntı çıktı.Bazı kişilerinde burnu kanamış vs..Bulunduğum yerdeki bazı eczanelerin kötü sonuçlardan ötürü minoxil i toplattığını gördüm.Zaten minoxil kullanmaya devam ederken eczacı tavsiye etmedi böyle böyle oldu toplattım dedi.Kızılay bile kan verirken soruyor artık herkese saç dökülmesi ya da kellik için sprey kullandınız mı diye...Hadi diyelim zarar vermedi?Kullanmayı bıraktıktan sonra yaptığı etki kayboluyo.Yani ateşin yanması için sürekli odun atmak zorundasınız atmazsanız söner.Bu da öyle bir durum.Kalıcı etkisi yok.Bundan ötürü minoxil pek sağlıklı değil.

      Sil
  63. 6.aydayim ilk 2-4 ay arasi sac tellerim kalinlasti , fakat 4. aydan sonra sanki gerilemeye basladi herhangi bir sac olusumu gozlemleyemedim dokulme devam ediyor , sac tellerimi kalinlastirdi ondan eminim fakat herhangi bir sac cikisi gozlemlemedim , normal bir durummi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç uzmanı arkadaşımız ile durumunuzu değerlendirdiğimizde minoxil'e rağmen saç gelişimi gözlenmediği için çinko hapı gibi saç gelişimi için gerekli minerallerin bulunduğu bitkisel takviyeleri kullanılması tavsiyesinde bulundu.

      Dermatolog arkadaşımız ise (çok düşük bir olasılık olmasını belirtmek ile birlikte) saç diplerinizin minoxidile karşı bağışıklık kazanmış olabileceğini bu sebepten dolayı ilerleme kaydedemiyo olabileceğini söyledi.

      Takdir edersiniz ki tek bir mesajınızdan yola çıkarak durumuza teşhis koyabilmek imkansız. Bu yüzden herhangi bir gelişme kaydedemediğiniz takdirde dermatologunuza görünmenizi tavsiye ederim.

      Sil
  64. arkadaşlar dökülmeyi durdurmak ve şaç çıkması için minoxil sadece tek başına yeterli gelmiyo uzman bi hekime danışmadan kesinlikle kullanmıyınız ben minoxil kullanıcısıyım 2 aydır kullanıyorum dökülme tamamen durdu ama tek başına minoxil kullanmıyorum el yapımı krem losyon şampuan ve en önemlisi biotin hap b vitamini içerikli bu hap ağız yoluylada tedavi edici sadece dışardan etki etmek çokta yeterli gelmi saç hücrelerinide ağız yoluyla baslemek lazım

    YanıtlaSil
  65. arkadaşlar meraba 28 yaşındayım 25 yaşında başladı saç dökülme sorunum çok araştırdım ne yapılmalı diye bir kaç ilaç denedim saç bakım yağ vs. saç ekim merkezlerine gitim en sonunda ankarada bir firma ile sürekli diyalog halindeydim daha sonra kız arkadasımın ısrarı ile doktora gittim normal bir devlet hastanesi doktoru bana reçete yazdı minoxil , bende ilaçı internetden araştırdım olumlu ve olumsuz yorumlar çok fazlaydı , karar veremedim ve ankaradaki saç firmasını aradım bana biz zaten böyle ilaçlar öneriyoruz dediklerinde ilaça inancım artmaya başladı daha sonra çildeyeci kuzenimi aradım ve sordum kullanmamı tavsiye etti ve kararımı verdim kullanıyorum kesinlikle ise yarıyor , ilk başlarda şiddetli döküyor ama 2 aydayım su an dökülme durdu gibi işin ilginç yanı tüyler çıkmaya başladı daha sonra kalınlaştı artık tepe kısmımda elime birşeyler geliyo , ilacın kullanımı bitince yanı 12 ay olunca azaltarak bırakıcam veya az miktarda devam edicem , çünkü saç önemli saç bir insanda göze görünen ilk uzlumuz diye bilirim o olmadan eksik gibi hissediyorum , saç dökülmesi ırsı işe yapaıcak bisi yok mecbur kullanılacak yada saç ekilecek hem masraflı hem zahmetli , hadi bakalım hakkımızda hayırlısı

    YanıtlaSil
  66. meraba arkadaşlar ben minoxil forte yi 4-5 aydır kullanıyorum ve başlarda etkisini açık bir şekilde gördüm.ama son 1-1.5 ayda şaçlarımın tekrar hızla açıldığını ve inceldiğini farkettim.önceki minoxil kutularını ve son aldığımı karşılaştırdığımda birkaç fark olduğunu gördüm ve yeni aldığımın sahte olabileceğini düşündüm fakat eczanelere gittiğimde ilacın orijinalinin bu olduğunu soylediler.sorum şu : acaba minoxil içeriği mi değişti?bilgisi olan ya da buna benzer bir değişiklik farkeden oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eczaneden alınan ürünler her zaman iyidir sahte olamaz internetteiler sahte oluor peki gerçektenn minoxilin faydasını görüyormusun nasıl faydasını gördün ne gibi özellikler gördün kardeşim

      Sil
  67. merhaba arkadaşlar bende yeni başladım ancak bi sorum olacak doktorum gece yatmadan masaj yaparak uygula sonra sabah yıka demişti sabah akşam mı kullanıyorumm yoksa doktorun dediği gibimi

    YanıtlaSil
  68. Serkan Sorguç23 Mayıs 2014 18:08

    Merhaba;
    1. ay hiçbir etki görmedim.2. tüpe başlamıştım.akşam sıkıp yattım ancak korkunç bir kaşıntı ve kafamın kabarmasıyla uyandım sanırımda cildimde alerji yaptı.İlk bir ay olmamıştı ama 2. ay böyle birşey olmsı çok can sıkıcıydı.Şuan emin değilim kullanmaya.4 kutu birden almıştım eczaneden daha 1 ay oldu.Duruyor bende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen alerjik ve hassas bir cildi sahip olduğunuz için cildinizde irritasyon meydana gelmiş. Minoxil kullanımını bırakarak dermatologa görünmenizi tavsiye ederim.

      Ayrıca satın aldığınız ürünleri faturasıyla birlikte aldığınız eczaneye iade edebilirsiniz.

      Sil
  69. Bütün yorumları sabırla okudum, olumlu we olumsuz yorumlar birbirine eşit gözüküyo, benim son 1 aydır saçlarım çok incelmeye başladı sanırım benim ırsi ancak şuan çok seyrelmeye başladı, hiç böyle olmamıştı, napcamı bilmiorum çok kötü durumdayım ağlıorum hep hatta intihar etmeyi bile düsündüm, düsünüorum, kan tahlili yaptırdım, demir eksikliği we Anti-TPO hormonlarım çok yüksek, diğer taraftan Serbest T3 denilen hormonda normalin biraz üstünde Endikronoloji polikliniğinden bir türlü randewu alamadım, tedawim beklemede öğrenci olduğum için özel bir hastaneye de gidemiorum, yorumlarınızdan bu konularda tahsil sahibi biri olduğunuz anlaşılıyor lütfen yardımcı olur musunuz?=(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam merhaba, telefon numaranı minoxilforte@outlook.com'a gönderebilirsen seni bu konudaki benden uzman bir arkadaşla görüştüreyim. Daha detaylı konuşur, sorunun çözümünde daha sağlıklı bir sonuç alabilirsin.

      Sil
    2. tamam yolluyorum teşekkür ederim

      Sil
    3. Merhaba hocam dönecek misiniz bana size numaramı yolladım mailden

      Sil
    4. Hocam telefon numaranızı arkadaşıma ulaştırdım. Bir kez aramış ancak ulaşamamış. Bugün bir kez daha hatırlattım. Umarım sorununuzda yardımcı olabilir. İyi günler.

      Sil
  70. ben bu ilaçı alnıma uyguluyorum fakat tepe bölgem cok fazla seyreldı kullanalı 10 gun oldu. bu normal mi???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minoxilin ilk kullanım döneminde güçsüz saçların dökülmesi süreç içerisinde beklenen bir durumdur. Sonrasında bu dökülen bölgedeki saçların güçlenerek yeniden çıkması beklenmektedir.

      Dökülmeniz rahatsız edici düzeyde ve güçlü saçlara sahip olduğunuz bölgeleri de etkiliyorsa uzmana görünmenizi tavsiye ederim.

      Sil
    2. işte bende bundan korkuyordum yeni kullanacağım ama hazır mevcut saçtan olmak istemiyorum

      Sil
  71. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  72. BEN BEBEKKEN SAÇLARIM DÖKÜLMÜŞ KAŞLARIMDA YOK KİPRİKLERİM VAR BEN DE KALSİYUM EKSİKLİĞİ VAR KALSİYUM LAKTAT KULLANIYORUM AMA SAÇLARIM VE KAŞLARIM YOK 14 YAŞINDAYIM BANA SAÇIM VE KAŞIMIN ÇIKMASI İÇİN NE ÖNERİRSİNİZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14 yaşında birisi için minoxilin faydalı olacağını sanmıyorum. Uzman arkadaşlarımla görüşürüp size tekrar cevap yazarım.

      Sil
    2. Büyükbaş hayvanın omuz kısmında beyaz tel peynire benzeyen bir avuç kadar olan bir kitle vardır onu kurban da ancak cıkarıp yersen sacların insallah cıkacaktır .dede den bir tavsiye.

      Sil
  73. saçımda seboreık dermatıt var kulllansam yan etkı yapar mı saçlarım uzun kullanmak ıstıyorum kestırmeme gerek var mı

    YanıtlaSil
  74. Saçları uzamıyan ve güçsüz olan arkadaşlar entele otu bulursanız alın ve kullanın hindistanda yetişir ve hindular saçlarını bu ot ile topuklarına kadar uzatır teymin etmesi zor gibi ama iyi bir güvenilir aktardan yardım alabilirsiniz sahte entele almayın dikkat edin .

    YanıtlaSil
  75. Bu gün benim doktorumda tavsiye etti alıp altı ay kullanacağım inşallah faydasını görürüm saç kıran sebebiyle kortizan iğne yaptırıyorum bu iğnede tepe bölgesinde açılan alanda çim adam misali saç çıkarmaya başladı , saç kıran olan bölgenin haricinde anlamadım gitti acaba kortizon saçta çıkarıyor mu merak etmeye başladım

    YanıtlaSil
  76. Bu ilaç ilk kullanımda mevcut saçı döküyor mu arkadaşlar bilen var mı sonra evdeki bulgurdan olmayalım

    YanıtlaSil
  77. Dostum vasıtasıyla ABD'den orijinal minoxıdilin gerçek muadili ROGAİNE temin ettim.1 yıl düzenli kullandım. Saçlarımın dökülmesine yardımcı oldu. Kel kalmak isteyenler mutlaka kullanın memnun kalacaksanız.

    YanıtlaSil
  78. 1 aydır kullanmaktayım denıldıgı gibi once saçı dokmekte ama bakıyorum da ne bı sac cıkacak gibi duruyor ne de dokulme duracak gibi.normalde dokulmuyordu sacım sadece seyrelıkleri kpatmak amacı ıle baslamıstım.bı kez daha denemıstım kullanmayı ama etkısıne ınanmadıgımdan bırakmıstım yıne aynsı olmaya baslıyor.

    YanıtlaSil
  79. site yayımcısı kim

    YanıtlaSil
  80. inanmayın bunlara hepsi para tuzağı hepsi dolandırıcı elinde sonunda zaten dökülecek boşuna götünüzü yırtmayın paranıza yazık

    YanıtlaSil
  81. Seboreik dermatit rahatsizligim var.lütfen bununla ilgili yorum yaparsanız çok sevinirim.sizin yorumunuz bu ürünü kullanmada çok etkili olucak! Telefonlarda gorusebiliriz. Lütfen yardimci olun.şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorumu yanitladiginiz icin cok ama tesekkur ederim çok yardimci oldunuz!!!

      Sil
  82. benim yaşım 19 10 gündür minoxil forteyi kullanıyorumm şimdilik sonuç yok ama çok fazla dökülüyor saçlarım neden acaba yanlıışmı yapıorum devam edicem ama faydasını gören varmı gerçekten sonuç alan varmıı arkadaşlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kardeş al benden de o kadar ya çok fena dökülüyor biraz devam edicem ama böyle giderse bırakabilirim

      Sil
  83. Hocam bende 2 gündür kullanmaya başladım bugun ilk defa yıkadım ama normalde 5-10 tane dökülen saçım 70-80 tane dökülmeye başladı. Zayıf saçları döküyor diyorlar ama benim gördüğüm saçlar gayet kalın ve sağlıklı gibiydi. Biraz kullanmaya devam edeceğim ama böyle giderse 2 hafta içinde bırakmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  84. bir soru sormak istiyorum cevap alabilirsem cok sevinecegim. benim saclarimin yanlarinda hafif acilmalar var ama cok hafif ancak dokulmem cok fazla gunde 200 telden fazla sacim dokuluyo bu aylardir boyle once mevsimseldir dedim ama gecmedi. ama gozle gorulur bi acilma da yok acaba saclar kendini mi yeniliyor. yaklasik olarak 4 aylik bir surec. bir de minoxil kullanirsam omur boyu mu kullanmak zorundayim? yardimci olursaniz cok sevinirim iyi aksamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ömür boyu.Çünkü bırakırsanız saçlarınız dökülür.Ömür boyu kullanırsanız kan değerleriniz bozulur yan etkileri zuhur eder zararlı bir ürün.Ha diyelim faydalı.Vereceğiniz paraya yazık o kadar parayı verip saç ektirirsiniz.Saçlarınızda çok dökülme varsa bu şampuan değişikliğiden olabilir beslenmeden dolayı olabilir demir eksikliği olabilir doktora bi gidin derim.Ailede kel kimse varsa genetikte olabilir.

      Sil
  85. Arkadaşlar merhaba,
    Benim de lise bittiğinden beri saçlarım dökülmekteydi, ve saçlarım hiç uzamıyordu hep maks 3-4 cm den fazla olmuyordu. Yıllarca dökülmeler arttı ve ben de hepiniz gib i bioxcin di bioblast tı vs bir çok şey denedim, ama sonuçta bir türlü saç kaybını önleyemedim. Özel bir hastanede ya skleroterapi ya saç ekimi dediler ama ensemde saçlarım seyrek olduğu için ektirmek istemedim. Bir gün minoxilin saç çıkarttığını öğrendim ve internette bir doktorun yorumlarından kendimce bir kür hazırladım. Saç derisini temizlemek için öncelikle çok sentetik içermeyen bebe şampuanını alıyoruz içine bir miktar çam terebenti-(çam yağ) koyup iyice karıştırarak 2 günde bir saçlarımızı bununla temizliyoruz. Sonra bir de biotin vitamini var bu madde saç,deri ve damarlar için birebir, dolaşımı düzenliyor kan şekerini düzenliyor, saçları ve tırnakları besliyor. Günde yatmadan 1mg biotin kapsül ile takviye yaptığınızda tırnaklar ve saçlar daha hızlı uzuyor. En önemli kısım da saçları çıkarmak için 7-8 ay minoxil forte kullanıyoruz, şahsen bu 8 ay sonunda "senin saçların çıkmış nasıl oldu bu yaa" diye tepkilerle karşılaştım her gün gören arkadaşlar bile senin saçlar yoktu iyice sıklaştı saçların dediler. Sonra ben de artık saçlarım çıktı diye düzenli kullanımı bıraktım bir de stresli bir dönem oldu ve birden bıraktığım için 2-3 ay gibi sürede daha kötü döküldü. Şimdi tekrar başladım , ben denemenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 ay içerisinde saçların stresten dolayı değil minoxili bıraktığın için dökülmüş.Keşke hiç başlamasaydın minoxil faydalı değil zararlı bir ürün.Ömür boyu kullansan verdiğin paraya yazık gider ektirirsin daha iyi olur.

      Sil
  86. arkadaşlar bende minoxidil kullandım bir iki üç ay düzenli kullanıyorsun ama sonraları düzenli kullanamıyorsun gerçekten bıkkınlık veriyor saçı yağlı gösteriyor birde resimlerdeki gibi bir mucize beklemeyin bazı yorumlarda yok iki ayda tüylenme oldu bunlar hikaye en az bir sene düzenli kullanmanız gerek anca öyle tüylenma başlar ve son bir dipnot bıraktığınız an herşey eskisine döner..

    YanıtlaSil
  87. Saclarimin daha hizli uzamasini istedigimi soyledim bugun doktorum bu ilaci onerdi ise yararmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yaramaz kardeşim tam tersi saçından olursun.Doktorun minoxil ile anlaşmış olabilir.Saçlarının hızlı uzamasını istiyorsan saç bakım yağlarından kullanmanı tavsiye ederim ve bol soğuk su ile yıka.

      Sil
    2. Cevabiniz icin tesekkurler iki hafta kullandim saclarimi dokmee basladi biraktim cok dokuluo en yakin zamanda baska bi ozel hastanye gidicem cok pismanim kullandigim için

      Sil
  88. 1ayda tüm saçlarını döktü inanmayın hepsi yalan ...argan yagi sarımsak yagi yılan yagi zeytin yağını karistirip kullanın daha etkili sonuç alacaksınız ve her sabah 1cay kaşığı çörek otu yiyin

    YanıtlaSil
  89. arkadaşlar bunların hepsı yalan inanmayın benim adım samet 20 yaşınday8ım şakak bolgemde acılma vardı gıttım 2 mılyara şaç ektırdım çok mutluyum gıdın ektırın guzel bir ekim merkezine.sanatçıların hepsı ektırmıs hemen hemen saç bu arada stres yaptıkca daha çok dokulur takmayın artık prp var onuda deneyın tamamdır rahat olun

    YanıtlaSil
  90. Bakın buradan herkese söylüyorum Minoxil sakın kullanmayın faydalı bir ürün değil yan etkileri var verdiğiniz paraya yazık.Bunu hem kendim denedim gördüm hem arkadaşlar denedi gördü vallahi bırakınca olan saçlarınız bile dökülüyo.Gidin iyi bir aktara size iyi bir karışım yapsın versin daha çok faydasını görürsünüz.OTACI markalı saç için güzel bitkisel sabunlar var, güneydoğu yöresinin güzel el yapımı bitkisel sabunları var alın saçlarınızıda iyi bir kısaltın kullanın emin olun ki daha çok memnun kalırsınız hiç olmazsa yan etkileri yok ve Minoxil gibi pahalı değiller en fazla 5 tl verirsiniz.

    YanıtlaSil
  91. sakal için doktora yazdırdım 1 ay kullanacam sonuçları buraya yazarım arkadaşlar

    YanıtlaSil
  92. Etki goren varsa cevap versin bizde ona gore kullanalim arkadaşlar lutfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben doktor tavsiyesi uzzerine kullandim butun saclarimi dokucek bu gidisle ama karar sizin kullanmamanizi tavsiye ederim bi faydasini görmedim

      Sil
  93. Bence burdaki yarar goren veya sac ektiren arkadaşlar yardimci olsalar ne guzel ortam olur birlikten kuvvet dogar.çoğumuz cekiniyor bi yere gidip sac ektirmeye yardimci olursaniz bu program bile kapanir hersey hallolur.biktim artik toppik kullnmktan.

    YanıtlaSil
  94. saç için bilmiyorum ama sakalda 2 aydır kullanıyorum sakallarım çıktı fakat brakırsam dökülürmü bilemiyorum. uzman biriyle konuştum dediki haftada bir kullan bundan sonra yavaş yawaş brakacaksın birden brakırsan dökülür tabi. ama biraz daha kullanacam daha az bi yerler kalmış saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç çıkmayan bölgelerde mi çıktı.....1 haftadır kulanmaya başladım

      Sil
  95. Bu sprey ile ilgili sorularinizi yanitlayabilirim kullanmis biri olarak

    YanıtlaSil
  96. arkadaşlar bir sene kullandım fakat çok etkili olduğunu görmedim.kesinlikle saç filan çıkartmıyor ancak saç dökülmesini kullandığımız süre boyunca engelliyor.Ayrıca saçları sanki daha gürleşmiş gibi gösteriyor.

    YanıtlaSil
  97. beyler benım baya bı fon cekmekten dokulmuştu bende cacımı 1 numaraya vurdurdum ve sacımın dökülmesını engellesındıye ondan sonrada mınıksıl kullanmaya başladım 2. kutu bıttı 3. başladım bana bı değişme oldu onun dışında fıtnes yapıyorum cok sağlıklı beslenıyorum onunda bı etkısı olmuştur birde şampuan cok onemlı sıkık şeylere para harcamıcaksın paran yoksa en kötü bebe şambuanı al hıc zararı yok yada bıoksın al eczaneden ben bu saç konusunu 1 yıldır uğraşıyorum denemedık bışey kalmadı

    YanıtlaSil
  98. Arkadas öncelikle burada ilaç hakkinda bilgi sahibi olmayanların yaptiklari yorumlara İNANMAYIN . Minoxil forte sprey ozellikle aileden gelen genetik sac dokulmelerinde kullanilir . Bu dokulme 20 li yaslarda baslar ve yas ilerledikce artarak devam eder. Bu yuzden spreyin 18 yas altina kullanilmamasi gerektigi ilaç aciklmasinda yaziyor. Her saç ilacı gibi minoxil de zaten dokulucek olan saclari yani uzamasi durmus veya azalmis saclari doker kullanimin ilk donemlerinde olur. Doktorunuzun soledigi sekilde aksatmadan kullanmaya devam ederseniz sac dokulmeniz duracaktir .( doktorunuza danismadan kullanmayiniz) minoxil in etkisini gostermesi icin uzun sureli kullanılması gerekir. Ilaci birakirsaniz sac dokulmeniz artar.

    YanıtlaSil